یه لبخند ساده
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 37075
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

یه لبخند ساده

عروسک سلام

عروسک چه آرام 

عروسک خوابی ؟

آره انگار ! چه ساده

عروسک میدونی آرامش قلب بی تابی؟

چه دخترونه چه عاشقونه باختم زندگی رو 

عروسک من خنده داره ببازی همه چیزو

پسرونه است انگار تولد من

عروسک یه لبخند ساده 

بازکن چشماتو ، بیدارشو 

عروسک قشنگ من مادرت اینجاست

نه انگار درون من پیش تو هویداست

عروسک تو منی و من تو

کدوم یکی سر بر سرنوشته

خدا داستان کدوم یکی رو نوشته

عروسک خدای تو من

خدای من کجاست؟

عروسک نگو که اون بالا بالاهاست

باور ندارم که روی زمین نیست

.

.

.

عروسک بازکن چشماتو

یه لبخند ساده یه لبخند ساده یه لبخند ساده 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: